Родителям


ЗВІТ

директора ясла-садка № 71 Таточенко В.Г. про свою діяльність

перед колективом, батьками  та громадськістю за 2017-2018 н.р.

У 2017 – 2018 н. р.  функціонувало 4 групи:

— 1 група раннього віку

— 1 група молодшого віку

— 1 група середнього віку

— 1 група старшого віку

 Педагогічний процес побудовано за Базовим компонентом, освітньою програмою «Дитина». Основними завданнями освітньої діяльності на 2017/2018н.р. були:

  1. Продовжувати роботу щодо формування національно-патріотичного виховання дошкільників у процесі ознайомлення з рідним містом як основи сучасного виховання.
  2. Розвивати мовленнєву  компетентність дітей дошкільного віку шляхом використання художніх творів.
  3. Зміцнювати фізичне здоров’я дітей через упровадження інноваційних фізкультурно-оздоровчих методик.

 Результатом виконання завдань стало проведення упродовж року різноманітних заходів національно-патріотичного спрямування реалізованих на засадах ознайомлення з рідним містом Херсоном, вихователями під час кожного заняття приділялась увага мовленнєвому розвитку, особлива увага зосереджувалася на вивченні художніх творів різних жанрів, впроваджувалися сучасні інноваційні фізкультурно-оздоровчі методики для зміцнення здоров’я вихованців.

Вихователі нашого закладу черпали для занять нові ідеї та технології, підвищували свою кваліфікацію, відвідували міські семінари Л. Шульги, Г. Чепурного, давали відкриті покази для курсантів КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»

З метою досягнення дитиною високого ступеня компетентності, необхідного для її гармонійного розвитку, в освітній процес включена гурткова робота, а саме: «Happy English», «Кольорові долоньки», ЛФК, Хореографія, Паперопластика.

  Усі гуртки проводилися на безоплатній основі вихователями ясла-садка. Для проведення гуртка «Кольорові долоньки» запрошується спеціаліст з дитячо-юнацького будинку творчості. Гурток ЛФК та Хореографія проводилися інструктором з фізичного виховання, що дало змогу покращити показники фізичного та ритмічного розвитку дітей.

Для розширення кругозору дітей співпрацюємо з різними громадськими організаціями:

  • Херсонський ляльковий театр;
  • Бібліотека №5 «Гномик»
  • Херсонська дитяча музична школа № 3
  • Дитячо-юнацький будинок творчості Дніпровського району
  • Обласна дитяча бібліотека ім. Дніпрової Чайки
  • Херсонська ЗОШ № 53
  • ХМГО «Катюша»

Діти з нашого садочка йдуть у різні школи переважно це учні гімназії №20, №6, ЗОШ №30, №52, №50, №32, №28. проаналізувавши рівень знань дітей-випускників за 2017/2018н.р. маємо таку картину. Середній рівень знань дітей-випускників становить –  93 %.

У ясла-садку створені умови для забезпечення реабілітаційно-оздоровчої роботи: дієтхарчування, оптимальний руховий режим, оздоровча гімнастика, гурткова робота фізкультурно-оздоровчого характеру.

Діти забезпечені постійним медичним обслуговуванням, що здійснюється старшою медичною сестрою, лікарем-педіатром дитячої поліклініки МСЧ ХБК Дніпровського району м. Херсона.

 Упродовж звітного періоду була проведена така робота:

  • Встановлення огорожі — 164 м (бюджет)
  • Придбання холодильнику (бюджет)
  • Придбання електром’ясорубки (бюджет)
  • Утеплення фасаду будівлі (бокові стіни) – 190м.кв (позабюджет)
  • Капітальний ремонт цоколю 88 пог м
  • Облицювання цоколю плиткою передня частина будівлі – 37 пог м
  • Встановлення пісочниці з кришкою – 1
  • Встановлення парканчику на дитячих майданчиках – 84 секції
  • Фарбування надвірного обладнання (позабюджет)
  • Висадження саджанців сосни та можжевелових кущів (позабюджет)
  • Ліквідація сухого гілля на деревах (позабюджет)
  • Придбання піску в пісочниці (позабюджет)
  • Перезаряджено 11 вогнегасників (позабюджет)
  • Оновлення покриття на майданчику групи раннього віку
  • Придбання професійної двусмугової акустичної системи (позабюджет)

 Проаналізувавши роботу ясла-садка за 2017-2018 навчальний рік в організації та керівництві освітнім процесом, вирішуючи проблему сучасної педагогічної науки, дотримуючись пріоритетних напрямків реформування дошкільного виховання, з метою поліпшення освітнього процесу, можна відмітити високий рівень готовності до нового навчального року.